משלוח לנק׳ איסוף חינם מעל 199₪ | שליח לבית חינם מעל 299₪ |
משלוח מהיר בין 2-5 ימי עסקים

סניפים:

תכשיטים ליום האהבה – ט”ו באב

מתנה ליום אהבה

רגע האמת של האוהבים מגיע פעם או פעמיים בשנה (תלוי איפה גרים) והאהובים בחיינו נדרשים לגייס את כל היצירתיות שלהם בכדי להביא את המתנה המושלמת. אז על מנת להקל על הבחירה בין המגוון הרחב, איתרנו עבורכם את האפשרויות הכי שוות ב – Heren&Damen . קבלו את המדריך המלא איך לבחור את המתנה המושלמת לט”ו באב.

כיצד בוחרים את התכשיט המושלם לבת הזוג?

אז מה אתם מתכננים לטו באב? ארוחה רומנטית? כוס יין רומנטית מול שקיעה? סרט מושלם, יין ושוקולד? תסכימו אתנו שאף פעם זה לא מושלם בלי מזכרת נצחית,  שמגיעה בד”כ בצורת תכשיט. שרשראות, טבעות, צמידים עם לבבות, נרות ריחניים ופרחים, מעלים מיד חיוך ומשכיחים את כל מה שקורה מסביב.

התאמה של תכשיט לבת הזוג זה לא עניין של מה בכך ובכל זאת הרבה גברים מסתבכים איתו (חכו רגע.. בהמשך יגיעו גם תכשיטים לבן הזוג).  הטיפ הכי מעולה שאנחנו יכולים לתת לכם עכשיו הוא לגשת לארון הבגדים שלה ולהבין מה הטעם הייחודי שלה. אם היא אוהבת צבעים חמים, צבעי פסטל, צבעים קרים, פרחוני, שחור, זהב, לבן, או אם היא אחת כזאת שמתאימה מספר צבעים ונראית כמו חגיגה לעין. אם היא אוהבת להיות מעודכנת לפי צו האופנה האחרון או שהיא אוהבת את הג’ינס הישן שלה והשמלה השחורה עם המראה הקלאסי או מתמוגגת מוינטאז’.

התכשיטים הקלאסיים ליום האהבה

אתם מכירים אותם. אלו התכשיטים לאישה ששום קופסת תכשיטים לא שלמה בלעדיהם. אלו התכשיטים שעונדים מדי יום לעבודה, מפגש חברתי או אירוע ובעצם אף פעם לא מורידים אותם כי שום הופעה לא מושלמת בלעדיהם. במקרה הזה הגבר צריך להכיר היטב את הגברת שלו ולהבין את הטעם הייחודי שלה ומה מרשים אותה במיוחד.  ארון הבגדים שלה הוא קלאסי ובדרך כלל יהיו לה תכשיטי כסף או זהב מותאמים: טבעת משובצת אבן מיוחדת, עגילי פנינה, שרשרת יהלומים, צמיד עדין ועוד. המתנה המושלמת לאשה כזאת הוא תכשיט נוסף ברוח התכשיטים הקיימים כי אשה כזאת אוהבת שהתכשיטים שלה מגיעים בסטים.

עגילים לנשים

התכשיטים הטרנדיים ליום האהבה

אלה התכשיטים המיוחדים, המפתיעים שמושכים את העין. אבן לא רגילה, עיצוב מיוחד ומפתיע. במקביל, היא מהבנות שאוהבות להישמע לצו האופנה האחרון והיא מאוד אוהבת שעוצרים אותה ושואלים אותה: “וואוו מאיפה התכשיט המהמם הזה?”.  לאחת כזאת יתאימו  תכשיטים מפתיעים כמו: שרשרת עם תליון בצורת כוכב משובץ יהלומים, טבעות גלים, עגילים מתנדנדים. תכשיטים מכסף בעיצוב מיוחד יכולים להיות מתנה מושלמת לאשה הטרנדית.

התכשיטים שמביעים אהבה

יש משהו קסום בתכשיט שכל מה שהוא מביע זה אהבה. תכשיט כזה שלא מתאמץ ולא בומבסטי מדי שכל מה שהוא מסמל זה אהבה. הוא יכול להגיע בצורת לב או בצורת אינסוף שמסמל הבטחה לאהבה נצחית ואיחוד אינסופי. שניהם מגיעים כתכשיטי כסף או זהב, במגוון גדלים, צבעים ושיבוצים שמחממים את הלב. אבל יש כאלה שאינם מסתפקים בסמל ומבקשים להנציח רגע אוהב עם טאצ’ אישי שיישאר לעד. המתנה המושלמת הזאת לאשה או לגבר היא תכשיט החריטה. בעזרת קרן לייזר חורטים על התכשיט את שם בן או בת הזוג או אות ראשונה של שמם או חותמים הקדשה אישית ולבבית.

תכשיטים לגבר האהוב

כן. יש דבר כזה אישה שקונה לגבר האהוב שלה תכשיט ומסתבר שיש לא מעט נשים שמשקיעות בגברים שלהן ובאהבה גדולה. עזבו את כל מה שסיפרו לכן על כך שרק גבר מחזר ומפתה. תאמינו לנו, זה עובד יפה מאוד גם בצד השני כי היום אנחנו יודעות שיש לא מעט גברים רגשניים וגבר כזה יכול להתרגש מתכשיט שבכל פעם שהוא עונד אותו, הוא נזכר באשה שלו וברגע המיוחד שהיה להם יחד. קולקציית הגבר של  Heren&Damen כוללת מגוון תכשיטים לגבר ,תכשיטי כסף, מתנה משולמת לגבר כמו צמידים, שרשראות, טבעות בעיצובים מגניבים עם המון נוכחות.    

אז יש למה לחכות! שיהיה לכולם יום ט”ו באב שמח ואוהב במיוחד עם מלא מתנות של לבבות, פרחים, שוקולדים ותכשיטים מושלמים.  

עגילי כסף מיוחדים לנשים

עגילים תמיד נחשבו לתכשיט הכי עדין בקופסת התכשיטים שצריך לגעת בהם עם כפפות של משי ולהניח אותם בעדינות על גבי צמר גפן. זוג עגילים קטן...

קרא עוד >>

שרשראות כסף מיוחדות לנשים

שרשרת היתה מאז ומעולם המלכה הבלתי מעורערת של ממלכת התכשיטים.התכשיט הכי מרגש ומושקע שנשים היו תולות על הצוואר עוד מקדמת עדן והוא הפך אותן כמו...

קרא עוד >>
דילוג לתוכן