משלוח לנק׳ איסוף חינם מעל 199₪ | שליח לבית חינם מעל 299₪ |
משלוח מהיר בין 2-5 ימי עסקים

סניפים:

צמידי כסף מיוחדים לנשים

צמידים תמיד נתפסו כתכשיט נשי ומיוחד המסמל בגרות נשית. בישראל נשים מתחילות לענוד צמידים בדרך כלל אחרי הצבא, יתכן ויש קשר לאיסור הצבאי על יותר מצמיד אחד על היד. בכל מקרה מדובר באחד התכשיטים המיוחדים המשווים לאשה מראה אצילי ומלכותי במיוחד.

צמיד כסף לאישה האן אנד דאמן

כשמדובר בצמיד כסף לאשה אין פשרות. הוא חייב להיות עשוי מכסף אמתי 925S וצריך להיות מותאם ליתר התכשיטים הנמצאים על הגוף, לבגד אותו לובשת האשה ולעיתים גם לתיק. נשמע מסובך? לא ממש כיוון שצמידי כסף מתאימים בדרך כלל לכל הצבעים ולכל הסגנונות ולכן אנחנו אוהבים אותם, זה מה שיפה בהם.

הדבר היחיד שצריך להתחשב בו כשקונים צמיד כסף לאשה זה גודל מפרק היד שלה. בדרך כלל אשה בעלת מפרק יד קטן, צר, רזה ועדין תצטרך צמיד מתאים בעל מראה צר ואילו נשים בעלות מפרק יד מלא יותר יכולות לענוד צמידים עבים יותר. בכל מקרה שתי הנשים יכולות לענוד על ידיהן מספר גדול של צמידים וזה מה שיעניק להן מראה של הוד והדר.

צמיד טיפה לאישה האן אנד דאמן
צמיד לאישה האן אנד דאמן

לכן כדאי להשקיע בצמיד כסף מעוצב ויפה. אחד הצמידים שמעניקים לאשה מראה ספורטיבי מגניב ומצד שני מראה עשיר ויוקרתי הוא צמיד טניס כסף 925S המגיע במגוון צורות : מעוניין, עיגול ועוד. מדובר בצמיד משובץ זרקונים המעניק מראה זוהר למי שעונדת אותו. הטרנד הזה החל על מגרשי הטניס כשהטניסאיות קיבלו ביקורת שהמראה שלהן אינו נשי מספיק. אז הן רצו תכשיט שהן יוכלו גם להתנועע איתו חופשי על המגרש ומצד שני יעניק להן מראה נשי זוהר בכל פעם שהמצלמה מתפקסת על היד שלהן האוחזת במחבט.
גם בקטגוריה של
צמידי כסף לאשה ישנם עיצובים, גוונים וצבעים שונים שכל אחת יכולה להתאהב בהם: זהב צהוב, זהב אדום או בשמו העדכני רוז גולד וגם צמידי כסף משובצים זרקונים, צמידי כסף עם כוכבים, צמיד אינפינטי.


כל אישה שעונדת על היד צמיד כסף מעוצב ומיוחד מעניקה לעצמה מראה עשיר ובלתי מתפשר.

אז קדימה להתפנק.

מתנה לגבר: צמידים מיוחדים לגברים

מכירים את הגברים האיטלקיים השרמנטיים האלה שמככבים בפרסומות למותגים איטלקים ותמיד אבלתמיד הם נראים עם בלורית שחורה מתנפנפת, זיפי זקן, שזופים, חולצהלבנה עם צווארון פתוח...

קרא עוד >>

שרשראות כסף מיוחדות לנשים

שרשרת היתה מאז ומעולם המלכה הבלתי מעורערת של ממלכת התכשיטים.התכשיט הכי מרגש ומושקע שנשים היו תולות על הצוואר עוד מקדמת עדן והוא הפך אותן כמו...

קרא עוד >>
דילוג לתוכן