משלוח לנק׳ איסוף חינם מעל 199₪ | שליח לבית חינם מעל 299₪ |
משלוח מהיר בין 2-5 ימי עסקים

סניפים:

טבעות מיוחדות ונוחות לנשים- טבעות פתוחות

דומה שהמשפט “את הכי יפה כשנוח לך” כבר הפך למשפט מחץ שמנחה כל אישה בהתנהלות
הסטייליסטית שלה כשהיא בוחרת בגדים, נעליים, מסדרת את השיער שלה, שמה על עצמה אקססוריז
וגם כשהיא עונדת תכשיטים. תמיד מגיעה ההבנה הזאת שכל מה שאישה שמה על עצמה, היא צריכה
בראש ובראשונה להרגיש איתו נעים ונוח בכדי שתוכל לצאת אל יומה העמוס בעבודה, פגישות,
קניות, בילוי ועוד.

בשנים האחרונות נראה שגם המעצבים וסטייליסטים הבינו שחשוב שאשה תנהל עם הבגדים, הנעליים
והאקססוריז שלה מערכת יחסים נוחה, זורמת ומתמשכת לאורך זמן וגם מעצבי התכשיטים אימצו
את הגישה הזאת.

במדריך הזה נתמקד בטבעות נוחות לאישה- טבעות פתוחות.

טרנד הטבעות הפתוחות תפס מאוד בשנתיים האחרונות אחרי שהמעצבים הבינו שגודל אצבעות היד של האישה יכול להשתנות וטבעת שנקנתה בעבר יכולה להיות בהווה גדולה או קטנה עליה בגלל מספר סיבות: השמנה, הרזייה, טבעות שעברו בירושה מאם לבת או ניתנו במתנה ולא קלעו בול לגודל האמיתי של האצבע שלה.

לכן במקום שהיא תצטרך כל פעם לגשת לתכשיטן שיקטין או יגדיל את הטבעת בהתאם לגודל האצבע שלה, המעצבים מצאו לזה פתרון יצירתי ומקסים: מראש לעצב את הטבעת עם פתח ומכיוון שטבעות כסף או זהב הן מתכת גמישה, ניתן יהיה לכווץ או להרחיב את הטבעת כך שתתאים באופן מדויק לאצבע.

טבעת כסף 925 טולוז


טבעת פתוחה עם פתח למטה

הטבעת הזאת עוצבה כך שניתן להתאימה על האצבע והפתח למטה הוא נסתר ובלתי נראה. מצד שני מספיק להתאים אותה פעם אחת והצורה שלה נשמרת.

טבעת פתוחה הרן אנד דאמן

בקטגוריה הזאת ניתן למצוא שלל טבעות מקסימות ויפות לנשים: טבעת כסף s925 גל (בתמונה) טבעת כסף s925 מעגל צמה, טבעת כסף s925 סטאר, טבעת כסף s925 סנייק, טבעת כסף s925 אינפיניטי קליר, טבעת כסף s925 דאבל וי ועוד.

טבעת פתוחה עם פתח למעלה

הטבעת הזאת עוצבה כך שניתן להתאימה על האצבע והפתח למעלה הוא למעשה חלק מהעיצוב של הטבעת, כך שבכל פעם שנתאים אותה לאצבע, הצורה שלה תשמר ותיראה טבעית לחלוטין.

בקטגוריה זו ניתן למצוא טבעות מדהימות לנשים לדוגמא: טבעת כסף s925 אשלי, טבעת כסף s925 דאבל סטאר, טבעת כסף s925 סנפיר, טבעת כסף s925 סירקל ועוד.

טבעת כסף 925 אשלי

עגילי כסף מיוחדים לנשים

עגילים תמיד נחשבו לתכשיט הכי עדין בקופסת התכשיטים שצריך לגעת בהם עם כפפות של משי ולהניח אותם בעדינות על גבי צמר גפן. זוג עגילים קטן...

קרא עוד >>

שרשראות כסף מיוחדות לנשים

שרשרת היתה מאז ומעולם המלכה הבלתי מעורערת של ממלכת התכשיטים.התכשיט הכי מרגש ומושקע שנשים היו תולות על הצוואר עוד מקדמת עדן והוא הפך אותן כמו...

קרא עוד >>

טבעות כסף מיוחדות לאישה

מאז ומתמיד טבעת היתה התכשיט הראשון שכל אישה ענדה בפעם הראשונה בחייה.בין אם זה בגן, בימי הולדת או בת מצווש.המשיכה המיידית והראשונית של כל ילדה...

קרא עוד >>
דילוג לתוכן